
Team zdaje się podążać w dobrym kierunku. W poprzednim sezonie odnotował zdecydowaną poprawę. Zdobył więcej punktów niż sumując sezony w 2006 i 2007 roku. Do zespołu dołączył Kamui Kobayashi.
Zmiany w nowym bolidzie, były konieczne. Wymagał tego regulamin i ciągła chęć ulepszenia Toyoty. Przednie skrzydło jest szersze o 18 cm i obniżone o 7,5 cm. Te zmiany obniżają siłę przyciągania bolidów do powierzchni i prędkość, ale dzięki nim wyprzedzanie pojazdu poprzedzającego ma być łatwiejsze. Nowością jest także powrót po 12 latach do slickó Bridgestone Potenza, które poprawią przyczepność formuły. Żywotność silnika została przedłużona z dwóch do przynajmniej trzech weekendów Grand Prix. Warto wspomnieć, że w zeszłym sezonie jednostki nie zawiodły ani razu. Polityka zespołu zdaje się być rozsądna i osiągnięcie zatem pierwszego historycznego zwycięstwa jest możliwe.



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz